۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۲۴

سومین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی برگزار می‌شود

سومین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی برگزار می‌شود

سومین مرحله از دومین دوره مسابقات آزاد تیراندازی جانبازان و معلولان به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر رقیه اله کرمی، سومین مرحله مسابقات آزاد با استقبال خوبی روبرو شده و تاکنون 60 نفر برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند که با توجه به زمان باقیمانده تا آغاز مسابقات، امکان افزایش نفرات نیز وجود دارد.

رئیس انجمن تیراندازی با اعلام این خبر گفت: از میان نفرات متقاضی برای شرکت در مرحله سوم، نفرات جدیدی نیز به چشم می‌خورند که در نظر داریم کلاسبندی پزشکی آنها را پیش از آغاز مسابقات انجام دهیم.

رئیس انجمن تیراندازی خاطر نشان کرد: مسابقات این مرحله نیز همانند مراحل پیشین در هفت ماده P1، P2 و R1 تا R5 در دو کلاس SH1 و SH2 برگزار خواهد شد و اتفاق جدیدی که در این مرحله می افتد این است که امکان حضور ورزشکاران از رشته های دیگر نیز فراهم شده، به عنوان مثال ورزشکاری از رشته تیر و کمان نیز مجاز است در این مسابقه شرکت کرده و توانایی خود را در تیراندازی امتحان کند و این اتفاق به نوعی استعدادیابی نیز محسوب می شود.

رقیه الله کرمی تصریح کرد: حضور ورزشکاران علاقمند رشته تیراندازی در مسابقات آزاد، ضمن فراهم آوردن فرصتی برای محک زدن مهارت‌های فردی، این امکان را به انجمن و کادر فنی می‌دهد تا نسبت به گزینش و شناسایی نفرات مستعد اقدام کند.

شرکت کنندگان در سومین مرحله از مسابقات آزاد تیراندازی، طی روزهای 14 و 15 بهمن ماه در بخش آقایان و در روزهای 16 و 17 بهمن ماه در بخش بانوان با هم رقابت خواهند کرد.

کد خبر 2473541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha